CTI koppeling

  • Koppelen met CRM of ERP via CloudCTI
  • “Click to Dial” standaard
  • API toegevoegd voor custom koppelingen

Wallboard

  • Live statistieken per afdeling
  • Custom view

Belrestricties

  • Per toestel kunnen restricties worden aangebracht voor het bellen naar specifieke bestemmingen en nummers.

Authorisatie op IP niveau

  • Per toestel is in te stellen vanaf welk IP adres het moet kunnen werken.

Bellen

  • Snelkeuze lijst
  • Direct bellen vanuit het gecentraliseerde telefoonboek

Gesprekken definiëren

  • Alle binnenkomende gesprekken komen daar uit waar u dat wilt.
  • Met behulp van een timer worden definities automatisch doorgevoerd (op toestelniveau en generiek).
  • Per ingestelde gespreksdefinitie kan bij uitbellen een nummer worden ingesteld tbv nummerweergave.
  • Eenvoudig beheren van openings- en sluitingstijden.
  • Alles is via uw toestel in te stellen.

Groepen

  • Instellen van Call en Pickup groepen
  • Eenvoudig wachtrijen aanmaken
  • Wachtrij positie en wachttijd melder

Conferentie box

  • Telefonisch vergaderen met een onbeperkt aantal mensen.
  • Beveiligd met een pincode voor het deelnemen aan het gesprek.

Naslag

  • Datum, tijd en gespreksduur worden vastgelegd en zijn direct inzichtelijk
  • Uitgebreide statistieken in grafische weergave

Audio

  • Met de telefoon geluidsfragmenten inspreken of geluidsbestanden uploaden voor wachtrijen, voicemails en keuzemenu’s
  • Voicemail berichten beluisteren en beheren
  • Wachtmuziek ulpoden in mp3 formaat
  • Alle geluidsfragmenten in de telefooncentrale eenvoudig beheren

Keuzemenu’s aanmaken

  • Keuzemenu’s aanmaken

Gespreksopname (optioneel)

  • Automatisch gesprekken opnemen, terugvinden en opnieuw beluisteren
  • Notities aanmaken bij gespreksopnames
  • Gespreksopnames kunnen per e-mail door worden gestuurd.

Configuratie en beheer

  • Eenvoudig nummers en gebruikers toevoegen aan de X2desk omgeving
  • Aastra en Panasonic toestellen worden volledig ondersteund
  • Gebruikersrechten op het systeem zijn per gebruiker in te stellen

Toestel status

  • Op alle aangesloten toestellen en op de X2desk webinterface is de status per toestel zichtbaar

X2desk

Minder vaste kosten
Minder belkosten
Complete controle
Altijd de nieuwste telefooncentrale
Uiterst flexibel
Maximale bereikbaarheid

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Iedere maand de laatste ontwikkelingen en nuttige tips!

X2desk aanbieden aan uw klanten?

Genoeg redenen om X2com partner te worden!

Sterk in innovatie
Kennis op hoog niveau
Full service of white label
Maximale ondersteuning
Interessant verdienmodel