PERSBERICHT – X2com heeft zijn nieuwste VoIP telefooncentrale gelanceerd: X2nexxt. X2nexxt is een moderne, hosted telefooncentrale en is gebaseerd op het befaamde ClearVox Nexxt platform. Het beschikt over diverse unieke functionaliteiten. Zo kan de gebruiker zelf unieke routeringen samenstellen voor de afhandeling van inkomende en uitgaande oproepen. In het dashboard kan men voicemail boxen instellen voor persoonlijk of algemeen gebruik. Er is een mogelijkheid om handmatig of geautomatiseerd gespreksschakelingen door te voeren, zoals een dag/nacht stand. Verder kunnen gespreksopnames heel eenvoudig worden gestart of gestopt, zowel automatisch of handmatig. Daarnaast is (in Nederland) Vast-Mobiel (VaMo) integratie met een X2mobile Onbeperkt abonnement ook mogelijk.

Nick de Haas, Commercieel directeur bij X2com: “X2nexxt is een onderscheidend product, waarbij we goed hebben geluisterd naar de wensen vanuit onze partners. We hebben in eigen beheer een telefooncentrale ontwikkeld met een rijk pallet aan functionaliteiten. Hierdoor bieden we de gebruikers een grote mate van flexibiliteit en eenvoud aan, die zij naar eigen inzicht gemakkelijk kunnen inrichten en configureren. X2com blijft door ontwikkelen aan dit platform. Zodat we niet alleen met moderne ontwikkelingen, maar ook met onze partners meegroeien.”
 
Tom Mulder, Algemeen directeur bij X2com: “Met de toevoeging van X2nexxt aan ons portfolio biedt X2com haar partners een nieuwe en uitgebreide oplossing aan om belverkeer af te handelen, zoals dit past bij hun klanten. X2nexxt is een telefooncentrale, dat bedrijven ondersteunt bij hun bedrijfsvoering en biedt meer dan dat alleen in- en uitgaand belverkeer. Daarnaast ondersteunen we onze partners ook door middel van training, support en een eigen omgeving voor eigen gebruik of trainingsdoeleinden.”